26/4/07

De cada vegada més en forma

Bones a tots! ara aprofitaré per estrenar-me en aquest bloc.

Això de les excursions comença a tenir més èxit. I que continui així!! Jo em vaig estrenar amb el Tomir, i.... fins el dijous no em vaig recuperar del meu esbreonament! També s'ha de dir que no estava gaire en forma. Però va estar bé, llàstima que estava tot tapat i des d'allà dalt no vam poder veure res. Per la següent em van dir: Aquesta és molt facileta, res comparat amb el Tomir. Sí que va ser menys cansada, però així i tot, no tant com em van dir! Però així i tot va valer ben la pena, perquè vam trobar molt bon dia i les vistes des del cim realment te feien desconnectar, i amb el ventet que feia te ben aclaria les idees també:). El meu gran interrogant era saber fins quin dia me duraria l'esbreonament aquest pic, però sorprenentment, en aixecar-me dilluns no m'hi vaig sentir quasi gens!! Podia caminar i sobretot pujar i baixar escales amb normalitat! Estic més en forma?? no sé jo.... Ara veurem la pròxima que diuen que és més forteta. Això vol dir que és molt forteta. Ja vos començ a conèixer ja...:) He après que sempre he de considerar un grau de dificultat superior al que me deis:). Així i tot, les ganes de fer excursions hi continuen essent.
Com ja he dit abans, que no s'aturi això i animar a les al·lotes, que som minoria a les excursions!!
Encara hi ha molt per conèixer de la nostra roqueta!!

A reveure i a fer un poc d'esport per estar preparats per a la següent!

Lida